Kommande aktiviteter

Retail Media – What’s the buzz?

Online
Annonsinvesteringarna i Retail Media förutspås flerdubblas till 2026 och många är nyfikna på att veta mer, men vad är Retail Media egentligen? I detta webinar kommer Adform berätta mer hur man kommer igång…

Sveriges Annonsörer årsmöte

Sveriges Annonsörer kallar till årsmöte. Missa inte möjligheten att som medlem göra din röst hörd. I samband med årsmötet får du även höra resultatet av vår och Kaperos undersökning Marknadsorganisationens roll & ansvar.…

CommToAct – Greenwashing och Greenhushing

Online
Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer lanserar CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar ansvar…

Meta berättar mer om hur de jobbar med Brand Safety

Online
Today we will hear Meta share information on how to advertise brand safe on their platforms. We have released a translation of the GARM Framework into some of the Nordic languages and have…

EFFDay 2023 – årets effektevent

Under EFFDay samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. EFFDay arrangeras av Sveriges Annonsörer, Swedma, Sveriges Mediebyråer och KOMM.

Campus Program: Mediestrategi och planering för generalister med Christina Wihlner Lentell

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Campus Program: Att mäta och visa marknadsföringens effekter med Mats Rönne

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Campus Program: Marknadsstrategi med Erik Modig

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Bli certifierad medieköpare 17 oktober

Online
Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras.

Campus Program: Varumärkesstrategi med Erik Modig

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Certifiera dig digitalt i Effektsystemet – när det passar dig

Online
Nu har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Effektsystemet via Campus Online. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller åtta filmer med Mats Rönne och avslutas…

Bli certifierad medieköpare – när det passar dig

Online
Nu har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Cross Media Measurement via Campus Online. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller tio filmer med Fredrik Hallberg,…