Kommande aktiviteter

Nätverk Juridik: Nya regler för marknadsföring med miljöpåståenden

Online
Den här nätverksträffen vänder sig till dig som jobbar som jurist på ett av våra medlemsföretag och vill dela med dig av dina erfarenheter inom marknadsjuridik till kollegor i branschen. Den här gången…

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

Online
I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Google: utfasning av 3P cookies och inträde av DMA

Online
I detta webinar kommer Google berätta om utfasningen av 3P cookies och inträdet av The Digital Markets Act (DMA). Vad det är och vad det betyder för Google specifikt. Du kommer även få…

Campus Marketing Program: Generativ AI för marknadsförare

Passa på att utbilda dig i vår! Vårt AI program för marknadsförare under två halvdagar är exklusivt för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Kursansvarig för utbildningen är Fredrik Holmén.

Certifiering: Effektsystemet 2.0 10 april

Online
Effektcertifiering för dig som inte redan är certifierad. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att faktiskt kunna skapa marknadskommunikation som ger effekt.

”The secrets behind ideas that work” – 5 hemligheter bakom prisbelönt reklam

Tillsammans med vår partner Kantar kommer vi presentera delar av rapporten ”The secrets behind ideas that works” som bygger på lärdomar från vinnande bidrag i Effie Awards Europe. Det blir en förmiddag med…

Certifiering Marknadsföringsjuridik: Allmän marknadsföringsjuridik

Online
Marknadsjuridisk utbildning. Dessa två utbildningstillfällen som ingår i medlemskapet vänder sig i första hand till dig som jobbar på marknadsavdelningen men även jurister som kommer i kontakt med marknads- och reklamjuridiska frågor, vi…

Members Camp tema Media & Digitalt

Members Camp är tillfället då medlemmar samlas för att tillsammans inspireras och utbyta erfarenheter. Hör mer om det fragmenterade medielandskapet, senaste nytt från Attention studie och intressanta medlemscase.

Certifiering: uppgradera till Effektsystemet 2.0 18 april

Online
För dig som redan är certifierad i Effektsystemet 1.0 erbjuder vi en kortare digital uppgradering på 1 1/2 timme där vi går igenom de förändringar som har gjorts i Effektsystemet.

Certifiering: Medieköpare 23 april

Online
Med vår Cross Media Measurement-certifiering kan alla som köper, förmedlar och säljer annonsexponeringar ha ett gemensamt språk för vad som köps och levereras. Genom att certifiera dig i Cross Media Measurement blir du…

Certifiering Marknadsföringsjuridik: Immaterialrätt och dataskydd

Online
Certifiering i marknadsföringsjuridik sker vid två tillfällen och ingår i medlemskapet. Certifieringen vänder sig i första hand till dig som jobbar på marknadsavdelningen men även jurister som kommer i kontakt med marknads- och…

Certification in English: The Effectiveness System 2.0 – 8 May

Online
News! This session of The Effectiveness System 2.0 with Mats Rönne will be in English. Nyhet! Den 8 maj har du möjlighet att genomföra Effektcertifiering 2.0 på engelska.

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

Online
I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Certifiering: Effektsystemet för Offentlig Sektor 29 maj

Online
Effektcertifiering för dig som jobbar inom offentlig sektor. Som medlem i Sveriges Annonsörer ingår certifieringen i medlemskapet. Att ha en gemensam definition för hur vi mäter effekt är en nödvändig förutsättning för att…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Online
Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…

Campus Marketing Program: B2B Marketing med Malin Sjöman & Mats Rönne

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Campus Marketing Program: Generativ AI med Sara Öhman

Passa på att utbilda dig i höst! Vårt program Generativ AI för marknadsförare under två halvdagar är exklusivt för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Kursansvarig för utbildningen är Sara Öhman.

Campus Marketing Program: Generativ AI med Fredrik Holmén

Passa på att utbilda dig i höst! Vårt program Generativ AI för marknadsförare under två halvdagar är exklusivt för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Kursansvarig för utbildningen är Fredrik Holmén.

Campus Marketing Program: Varumärkesstrategi med Erik Modig

Passa på att utbilda dig i höst! Våra Program under tre halvdagar är exklusiva för medlemmar i Sveriges Annonsörer och sker under ledning av några av Sveriges främsta experter inom ämnesområdet.

Digital certifiering i Effektsystemet 2.0 – när det passar dig

Online
Här har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Effektsystemet 2.0. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller åtta filmer med Hanna Riberdahl och Mats Rönne och…

Utbildning: Ta del av 25 mikrokurser via Campus Marketing Online

Online
Från och med 2024 ingår Campus Marketing Online i medlemskapet för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Ta del av 25 unika mikrokurser via Campus Marketing Online. Du gör dem digitalt när det passar dig!

Digital certifiering till Medieköpare – när det passar dig

Online
Nu har du möjlighet att certifiera dig digitalt i Cross Media Measurement via Campus Online. Registrera och certifiera dig när det passar dig bäst under året. Certifieringen innehåller tio filmer med Fredrik Hallberg,…