Campus Marketing Program Varumärkesstrategi
Globaliseringen gör att ett starkt varumärke blir viktigare än någonsin för att försvara er marginal. Digitaliseringen gör att ett varumärke idag måste kunna förmedlas till kund på ca 2-3 sekunder. Samtidigt ställer ökat krav på accountability att satsningar på varumärke måste underbyggas tydligare och mer faktabaserat på ledning.
Du får kunskap om alla de olika beståndsdelar som bör finnas inom en varumärkesstrategi samt vad som kännetecknar bra sådana:
- varumärkesposition & personlighet
- varumärkesidentitet & plattform
- varumärkesupplevelse
- varumärkessyfte
- varumärkeslöfte & värdeerbjudande
Utöver förmågan att skapa varumärkesstrategin får du även förmågan att diskutera varumärkesinvesteringar med både samarbetspartners samt ledning.
Läs mer och anmäl dig här
Om utbildningen
Utbildningen sker vid tre tillfällen med möjlighet att praktisera din kunskaper mellan varje tillfälle:
- 5 november 2024, 13:00 – 16:00
- 26 november 2024, 13:00 – 16:00
- 10 december 2024, 13:00 – 16:00
Kursansvarig är Erik Modig
Kostnad 12 000 kr per person (exklusivt för medlemmar i Sveriges Annonsörer)
Campus Program är hos Sveriges Annonsörer på Olof Palmes Gata 11 i Stockholm. Läs mer om utbildningen och anmäl dig här
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Föreläsare
Erik Modig
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 05 Nov 2024, 13:00 - 16:00
- Sveriges Annonsörer