Campus Marketing Online är vår plattform för mikrokurser inom bland annat marknadsrätt, strategi och B2B-marknadsföring som är avsedda för individuella självstudier och ingår i medlemskapet. Kurserna är ca 15–20 minuter långa och kan genomföras när det passar dig.

Är du inte medlem har du möjlighet att prova på och se hur Campus Marketing Online fungerar när vi bjuder på en månads prövoperiod på den mycket uppskattade mikrokursen Konsumentbeteende med lärare Nurit Nobel.

Fyll i formuläret för att få tillgång till mikrokursen under en månad, för att få tillgång till samtliga mikrokurser behöver du köpa en årslicens eller bli medlem. Läs mer här

Nurit Nobel

Nurit Nobel är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm och har en Master i socialpsykologi från London School of Economics. Hon är VD och medgrundare till Impactually, ett managementkonsultbolag som använder expertis i beteendeekonomi och socialpsykologi för att skapa affärs- och samhällsnytta. Nurit har mer än 10 års erfarenhet som marknadschef och strategikonsult inklusive som varumärkeschef inom Procter & Gamble.

Om kursen

Vi är alla konsumenter – vi köper mobiltelefoner, bokar semester och väljer mellan att beställa en Uber eller äga bil. Sådana beslut är en integrerad del av våra liv. Men vi kanske inte har full koll på varför andra människor fattar de beslut de gör i dessa situationer. I vår roll som marknadsförare är det viktigt att förstå varför konsumenter väljer, köper, och använder vissa produkter. Med förståelse om konsumentbeteende kan vi utveckla strategier som effektivt påverkar konsumenternas attityder och beteenden och exakt förutspå konsumenternas reaktioner på våra marknadsföringsaktiviteter.

Fyll i formuläret för att få tillgång till mikrokursen Konsumentbeteende under en månad,

Prova på Campus Marketing Online

Få en månads prövoperiod för mikrokursen Konsumentbeteende.