Members Camp
Members Camp är tillfället då medlemmar samlas för att tillsammans inspireras och utbyta erfarenheter.
Members Camp är tillfället då medlemmar samlas för att tillsammans inspireras och utbyta erfarenheter.
Vi skapar Members Camp tillsammans med medlemmar för medlemmar. Varje camp har ett givet tema och bjuder på medlemscase, tips från experter på temat, diskussioner och möjlighet att nätverka och mingla med kollegor i branschen. Du inspireras och lär av andras utmaningar och framgångar och får möjlighet att själv få visa vad du lyckats med och inte.
Varje Members Camp avslutas med ett mingel för en unik möjlighet att mötas och lära känna varandra medlem till medlem.
Vi återkommer med mer information inför nästa Members Camp
Members Camp tema Effekt, 21 mars i Stockholm
När: 21 mars, 13:00-16:00 (mingel till 17:00)
Var: Hos Sveriges Annonsörer, Klara Östra Kyrkogata 2B
Max tre personer från ett företag. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.
Inspiration:
Camp 1 – Medlemscase
Spendrups – Björn Ivarssson, om arbetet med en dashboard utifrån Effektsystemet.
McDonald’s – Staffan Ekstam, 100-wattsvinnare i kategori Långsiktigt och vinnare av Annonsörtoppen på 100-wattaren 2022.
Lärdomar:
Camp 2 – ROI
- ROI – Som beslutsgrund, hur använder jag det på rätt sätt. Moderator Mats Rönne
- Frågor & diskussioner
Camp 3 – Share of Search
- Share of Search – hur korrelerar det med andra Effekt-KPI:er och hur kan jag använda det som ett bevis på den effekt vi skapar. Moderator Hanna Riberdahl.
- Frågor & diskussioner
Camp 4 – Mingel, 16:00-17:00
- Mingel och dialog med alla deltagare.
Talare:

Björn Ivarsson
Media Manager, Spendrups

Staffan Ekstam
Marknadschef, McDonald’s

Mats Rönne
Sveriges Annonsörers effektexpert

Hanna Riberdahl
Vd Sveriges Annonsörer