Members Camp
Members Camp är tillfället då medlemmar samlas för att tillsammans inspireras och utbyta erfarenheter.
Members Camp är tillfället då medlemmar samlas för att tillsammans inspireras och utbyta erfarenheter.
Vi skapar Members Camp tillsammans med medlemmar för medlemmar. Varje camp har ett givet tema och bjuder på medlemscase, tips från experter på temat, diskussioner och möjlighet att nätverka och mingla med kollegor i branschen. Du inspireras och lär av andras utmaningar och framgångar och får möjlighet att själv få visa vad du lyckats med och inte.
Varje Members Camp avslutas med ett mingel för en unik möjlighet att mötas och lära känna varandra medlem till medlem.
Members Camp tema Effekt, i Göteborg
När: Datum kommer inom kort, 12:00-16:00
Var: Mässans gata 24, Gothia Towers, Gothia Studio – Adapt
Max tre personer från ett företag. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.
Camp 1 – Lunchmingel: 12:00-13:00
Inspiration:
Camp 2 – Medlemscase, 13:00
- Polestar Sverige – Nils Rylén, Marknadschef. ”Behöver verkligen världen ännu ett bilvarumärke? Verkligen inte om bilmärket är som alla andra”
- Ytterligare ett medlemscase presenteras inom kort
Lärdomar:
Camp 2 – ROI
- ROI – Som beslutsgrund, hur använder jag det på rätt sätt. Moderator Mats Rönne
- Frågor & diskussioner
Camp 3 – Share of Search
- Share of Search – hur korrelerar det med andra Effekt-KPI:er och hur kan jag använda det som ett bevis på den effekt vi skapar. Moderator Hanna Riberdahl.
- Frågor & diskussioner
Talare:

Nils Rylén
Marknadschef Sverige, Polestar

Mats Rönne
Sveriges Annonsörers effektexpert

Hanna Riberdahl
Vd Sveriges Annonsörer