Campus Marketings utbildningspaket för företag är skräddarsytt utifrån de behov och utmaningar som finns i marknadsorganisationen, med köparsidans perspektiv. Lärmetoden är utvecklad för att säkra implementering och kunskapslyft för hela teamet.

Så här funkar det:

Ni väljer själva om ni vill ha ett tema eller kombinera flera. I varje tema kan ni välja bland utvalda webinar, digitala mikrokurser och certifieringar, rekommenderade artiklar och lärarledda lektioner på plats hos er. Väljer ni ett eller två teman planeras dessa in omgående i samarbete med er. Om ni väljer att ha tre eller fyra teman gör vi en årsplanering tillsammans för att få bästa möjliga utveckling.
För att sy ihop just ert paket kontaktar du vår projektledare Karin Grohman.

Välj ett eller flera teman:

Sagt om utbildningen:

”Jag sökte en partner som kunde säkra hög kvalitet och som samtidigt redan hade lagt en grund i ett upplägg som både kunde ge bredd och spets inom olika områden. Sveriges Annonsörer hade allt det!”
 
”Vi har fått ett otroligt positivt gensvar och intresse. Framför allt att det är så hög kvalitativ nivå på utbildningen och att man känner att vi verkligen satsar på våra talanger.” 

Gina Azaric, marknadschef på Telia, om deras val att använda Campus Marketing för sin kompetenssatsning på marknadsavdelningen.

Är du och ditt team intresserade utbildningarna?

Kontakta vår projektledare för Campus Marketing Karin Grohman för bokning, pris och mer information.