I vårt stora nätverk av medlemmar har vi många duktiga och erfarna marknadsförare. Nu lanserar vi Månadens Gästmentor på vårt nya medlemsforum på Slack där några av dem kommer dela med sig av sina erfarenheter, inspirera och svara på dina frågor och utmaningar.

Först ut är Michael Grimborg, CMO på Synsam och med ett förflutet från mediavärlden på TV4 och flera mediebyråer. Sedan sex år tillbaka är han ansvarig för Synsams nordiska marknadskommunikation och han har ett flertal gånger prisats som Årets bästa Marknadschef av tidningen Resumé. Utöver det är Micke en aktiv medlem i Sveriges Annonsörer som sitter med i vår styrelse och i projektgruppen för branschiniativet Cross Media Measurement.

Diskussionerna kommer pågå i kanalen #månadens-gästmentor på vårt medlemsforum i Slack och där kan du höra mer om Mickes tankar kring mentorskapet och vad han hoppas få ut av det tillsammans med er medlemmar.

Läs mer om hur du kommer igång med Slack här
Relaterade artiklar

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.

Branschen går samman – nu lanseras GARM Nordic 

För första gången går annonsörer, intresseorganisationer, medieföretag och representanter från de största digitala plattformarna i Norden samman i en kraftsamling mot skadligt och hatiskt innehåll och tryggare annonsköp på digitala plattformar. Sverige är först…
Fler artiklar