De vinnande bidragen i 100-wattaren 2021 som lyfts fram i rampljuset under en festfylld galakväll får ge sig till tåls ytterligare ett par månader. 

Vi vet att många är spända på få att veta vilka bidrag som tagit sig hela vägen upp på prispallen och att både våra medlemmar och kollegor i branschen ser fram emot att få träffas i samband med galan. Av respekt för den ökade smittspridningen och för att se till att det blir bästa möjliga inramning och upplevelse för alla deltagare på prisutdelningen i Blå hallen i Stockholms stadshus, har vi beslutat att flytta fram galakvällen.

”Det känns helt rätt att vi med anledning av restriktionerna kring sammankomster och en generell osäkerhet kring smittspridningen just nu, tillsammans med våra partners tagit beslutet att flytta fram 100-wattsgalan och firandet till den 21 april” säger Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer.

Nytt datum är alltså 21 april och redan bokade biljetter gäller för det nya datumet. 

Alla 51 nominerade bidrag finns att se på www.100wattaren.se

Köp biljetter till 100-wattsgalan här

Vid frågor kontakta:

Ulrika Strallhofer
Projektledare event
08-545 252 30
[email protected]

Relaterade artiklar

Vad händer om mitt varumärke hamnar i en ordbok? 

Vad behöver du tänka på som varumärkesinnehavare när du använder ditt varumärke? Är det bra eller dåligt om varumärket hamnar i en ordbok och blir en del av språket. I den här artikeln…

CommToAct förstärks – två nya branschorganisationer ansluter och initiativet får EU-stöd

CommToAct, det gemensamma initiativet för att driva hållbarhetsfrågor relevanta för marknads- och kommunikationsbranschen, tar nu nya kliv framåt med beviljat EU-stöd och ytterligare två tongivande branschorganisationer. Sveriges Kommunikatörer och Swedma ansluter till initiativet.…

Nya EU-regler för politisk reklam 

EU-kommissionen presenterade i slutet av 2021 ett förslag till nya regler för politisk reklam och förslaget har nu antagits av EU-parlamentet och rådet. Den slutligt förhandlade regeltexten har publicerats i EU:s officiella tidning…

Nu lanseras Effektsystemet för offentlig sektor

Sveriges Annonsörer lanserade i juni 2021 ”Effektsystemet” – en svensk branschstandard för hur marknadsförare ska redovisa effekterna av marknadsföring och i september 2023 lanserades Effektsystemet 2.0 med uppdateringar. Sedan lanseringen har över 2 500…
Fler artiklar