De vinnande bidragen i 100-wattaren 2021 som lyfts fram i rampljuset under en festfylld galakväll får ge sig till tåls ytterligare ett par månader. 

Vi vet att många är spända på få att veta vilka bidrag som tagit sig hela vägen upp på prispallen och att både våra medlemmar och kollegor i branschen ser fram emot att få träffas i samband med galan. Av respekt för den ökade smittspridningen och för att se till att det blir bästa möjliga inramning och upplevelse för alla deltagare på prisutdelningen i Blå hallen i Stockholms stadshus, har vi beslutat att flytta fram galakvällen.

”Det känns helt rätt att vi med anledning av restriktionerna kring sammankomster och en generell osäkerhet kring smittspridningen just nu, tillsammans med våra partners tagit beslutet att flytta fram 100-wattsgalan och firandet till den 21 april” säger Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer.

Nytt datum är alltså 21 april och redan bokade biljetter gäller för det nya datumet. 

Alla 51 nominerade bidrag finns att se på www.100wattaren.se

Köp biljetter till 100-wattsgalan här

Vid frågor kontakta:

Ulrika Strallhofer
Projektledare event
08-545 252 30
[email protected]

Relaterade artiklar

Idag öppnar bidragsinlämningen till 100-wattaren 2023 – välkommen att tävla med din kommunikation som gett effekt!

Från och med idag går det att skicka in bidrag till 100-wattaren 2023, tävlingen som belönar kommunikationsinsatser med bevisad effekt. Tävlingsbidragen i 100-wattaren bidrar även till forskning för att fördjupa kunskapen om marknadsföring…

Lagom mix skapar bäst effekt: visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consultings genomför varje år en studie för att hitta gemensamma nämnare hos kampanjer som har skapat bäst effekt i Sverige och som visat detta genom att tävla i 100-wattaren.…

Vill du engagera dig i något av våra branschinitiativ?  

Vi öppnar nu upp för fler medlemmar att engagera sig i något av våra branschinitiativ inom Sveriges Annonsörer. Läs mer om initiativen, vad vi jobbar med och vem du ska kontakta om du…

Nu börjar Digital Services Act att gälla för de största plattformarna – ger användare bättre trygghet och transparens 

Från och med nu måste sjutton mycket stora plattformar som Facebook, Linkedin, Google Play, Youtube, med flera samt de två större sökmotorerna Bing och Google search uppfylla sina skyldigheter enligt DSA – Digital…
Fler artiklar