De vinnande bidragen i 100-wattaren 2021 som lyfts fram i rampljuset under en festfylld galakväll får ge sig till tåls ytterligare ett par månader. 

Vi vet att många är spända på få att veta vilka bidrag som tagit sig hela vägen upp på prispallen och att både våra medlemmar och kollegor i branschen ser fram emot att få träffas i samband med galan. Av respekt för den ökade smittspridningen och för att se till att det blir bästa möjliga inramning och upplevelse för alla deltagare på prisutdelningen i Blå hallen i Stockholms stadshus, har vi beslutat att flytta fram galakvällen.

”Det känns helt rätt att vi med anledning av restriktionerna kring sammankomster och en generell osäkerhet kring smittspridningen just nu, tillsammans med våra partners tagit beslutet att flytta fram 100-wattsgalan och firandet till den 21 april” säger Hanna Riberdahl, vd på Sveriges Annonsörer.

Nytt datum är alltså 21 april och redan bokade biljetter gäller för det nya datumet. 

Alla 51 nominerade bidrag finns att se på www.100wattaren.se

Köp biljetter till 100-wattsgalan här

Vid frågor kontakta:

Ulrika Strallhofer
Projektledare event
08-545 252 30
[email protected]

Relaterade artiklar

Möt årets 100-wattsjury – tävlingen är öppen

Årets namnstarka jury ska granska bidrag och kora de kommunikationsinsatser som har skapat mest effekt. Juryn består av branschexperter från annonsörer, reklambyråer, mediebyråer och undersökningsföretag.

Idag öppnar bidragsinlämningen till 100-wattaren 2022 – tävla och var med i forskning om kommunikation som ger effekt

Från och med idag går det att skicka in bidrag till 100-wattaren 2022, tävlingen som belönar kommunikationsinsatser med bevisad effekt. Tävlande bidrag är inte bara med och tävlar om årets utmärkelser, utan bidrar…

Hanna Riberdahl är Årets Branschpersonlighet 2022!

Vi är så stolta över Hannas först fina nominering och nu vinst under Stockholm MediaWeek som arrangeras av Sveriges Mediebyråer. Du gör ett fantastiskt jobb och är så värd utnämningen!

Större transparens när man annonserar i Walled Gardens

Europeiska Unionen (EU) har formellt beslutat om att Digital Markets Act (DMA) ska antas. DMA är en ny lag som syftar till att skapa större insyn och bättre transparens för alla som annonserar…
Fler artiklar