Sveriges Annonsörers poddinar

Lyssna på vår nya poddinarserie ”Snacka om Effekt” i tre delar där vi fokuserar på EFFEKT och hur du kan få ut mer av din marknadsföring.

I andra avsnittet ”Mäta och redovisa effekt” pratar vi om hur man gör och vad ska man tänka på vad gäller mätning och redovisning. Ett samtal mellan Fredrik Hallberg, expert på kopplingen mellan digitalisering, marknadsföring och affärsutveckling, Mats Rönne, effektexpert och Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer.

Du kan läsa mer om ”Mäta och redovisa effekt” i guiden Snacka om effekt! vårt senaste verktyg för att hjälpa våra medlemmar att öka effekten av deras marknadsinvesteringar. Guiden är kostnadsfri att ladda ner för medlemmar i Sveriges Annonsörer och går också att köpa om ditt företag ännu inte är medlem.
Läs mer om guiden här.

Lyssna på vårt poddinar här:

Vi tipsar också gärna om våra webinar:

Läs mer och anmäl dig till livesända webinar.

Lyssna på våra inspelade webinar.

Relaterade artiklar

Ny rapport från EU-kommissionen om säker och hållbar e-handel och granskning av det kinesiska företaget Shein  

Som säkert många av er har uppmärksammat har flera e-handelsföretag utanför Europa hamnat under lupp på sistone. Senast var det den kinesiska e-handelsplattformen Temu som utsattes för kritik och granskning av såväl Konsumentverket…

Nu är den här – Campus Marketings Utbildningskalender 2025

Så här ser vår utbildningskalender ut för 2025. Fylld med intressanta och lärorika program och kurser ledda av några av branschens bästa specialister.

Ny granskning av Konsumentverket – fortsatta problem med marknadens efterlevnad av 7a § prisinformationslagen

Vi har tidigare rapporterat om Konsumentverkets granskningar av hur marknaden efterlever reglerna i prisinformationslagens 7a § när det kommer att tidigare lägsta pris ska anges vid prissänkningar till konsumenter av specifika produkter.

Kristian Luuk och Daniel Hallberg leder årets 100-wattsgala

Den 6 februari är det dags att utse vinnarna i 100-wattaren 2024, tävlingen som belönar marknadskommunikation som skapat bevisad effekt. Nu är det klart att det för andra året i rad blir Kristian…
Fler artiklar