Sveriges Annonsörers poddinar

Lyssna på vår nya poddinarserie ”Snacka om Effekt” i tre delar där vi fokuserar på EFFEKT och hur du kan få ut mer av din marknadsföring.

I andra avsnittet ”Mäta och redovisa effekt” pratar vi om hur man gör och vad ska man tänka på vad gäller mätning och redovisning. Ett samtal mellan Fredrik Hallberg, expert på kopplingen mellan digitalisering, marknadsföring och affärsutveckling, Mats Rönne, effektexpert och Hanna Riberdahl, vd Sveriges Annonsörer.

Du kan läsa mer om ”Mäta och redovisa effekt” i guiden Snacka om effekt! vårt senaste verktyg för att hjälpa våra medlemmar att öka effekten av deras marknadsinvesteringar. Guiden är kostnadsfri att ladda ner för medlemmar i Sveriges Annonsörer och går också att köpa om ditt företag ännu inte är medlem.
Läs mer om guiden här.

Lyssna på vårt poddinar här:

Vi tipsar också gärna om våra webinar:

Läs mer och anmäl dig till livesända webinar.

Lyssna på våra inspelade webinar.

Relaterade artiklar

100-wattaren 2022 – här är alla nominerade

I år har 64 bidrag lyckats ta sig igenom juryns nålsöga och nominerats i 100-wattaren 2022, tävlingen som belönar kommunikation som ger effekt.  100-wattaren belönar kommunikationsinsatser som skapar påvisbart affärsvärde genom att påverka…

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.
Fler artiklar