Läs nya Marknadsinsikter av Carin Fredlund. Månadens Case är Apotek Hjärtat som vann hela 325 watt vid senaste 100-wattsgalan.

Du får också viktiga insikter i hur du lyckas med innovation och breddning av varumärket när Carin intervjuat Katarina Jerndahl på Marketing Clinic. Fokus ligger också på de allra första stegen i varumärkesbygget – namnet och registreringar och sist men inte minst påminner Carin ännu en gång om ännu hur viktig kreativiteten är för bästa effekt.

Läs Marknadsinsikter här
Relaterade artiklar

Sveriges Annonsörer vinner internationellt pris på WFA President Award för Campus Marketing

Sveriges Annonsörer har återigen fått internationell erkännande genom att vinna det prestigefyllda WFA President Award för sitt banbrytande kunskapsprogram, Campus Marketing. Prisutdelningen ägde rum igår kväll och lyfter fram det betydande arbete som…

Siffrorna som visar att reklam är lönsamt

141 varumärken i 14 kategorier. Drygt 20 miljarder kronor i mediainvesteringar över tre år. 10 olika huvudmedier. 5 olika konsultgrupper. Det är svårt att inte bli imponerad av dataunderlaget som ligger till grund…

Välkommen på vårt årsmöte den 22 maj

Sveriges Annonsörer kallar till årsmöte. Missa inte möjligheten att som medlem göra din röst hörd. Årsmötet är exklusivt för dig som medlem i Sveriges Annonsörer.

Green Claims direktivet – uppdatering från lagstiftningsprocessen

Vi har tidigare rapporterat om den föreslagna nya EU-lagen – Green claims direktivet. Eftersom det snarare är regel än undantag att ett ursprungligt förslag ändras innan det klubbas igenom som slutgiltigt tar denna…
Fler artiklar