SveAn appikon

 

 

Vi lanserar vår app.

Appen är en ny kanal för dig som medlem att ta del av inspiration och kunskap från oss. Till att börja med finns appen att ladda ner för Android i Google Play. Vår ambition var att även lansera i App-store men Apple har i sina interna processer en del andra krav än Google Play. Vi jobbar på att så snart som möjligt få vår app nedladdningsbar även i App-store för iPhone.

I appen kan du, på dina villkor, när du har tid, läsa Marknadsinsikter, Sveriges Annonsörers fördjupande verktyg för bättre marknadsinsikt. Två gånger i månaden publiceras nya intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll från vår skribent Carin Fredlund. Väl underbyggda insikter att ta del av när du har tid. I ”Din läslista” kan du själv välja vad du vill läsa och enkelt se andra intressanta artiklar. Du kan när som helst hoppa in i din text igen precis där du slutade allt efter dina behov och din tid.

Under året kommer vi utveckla nya funktioner som inloggning och anmälan till våra event. Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

Ladda ner vår app för Android nu!

Bild app
Relaterade artiklar

“Varningslistan för illegala sajter” – dessa bör annonsörer undvika

Illegala sajter tjänar miljontals kronor genom reklam från annonser. Det är pengar som går rätt ner i brottslingarnas fickor. Det är även viktigt att illegala sajter inte ges reklamutrymme och på så sätt…

Vi har släppt 6 nya mikrokurser på Campus Marketing Online – plattformen för dig som vill lära dig mer om marknadsföring som ger effekt

Utöver det som ingår i medlemskapet erbjuder vi mikrokurser via vår digitala utbildningsplattform Campus Marketing Online. Våra mikrokurser är avsedda för individuella självstudier och är 15–20 minuter långa. Nu har vi släppt 6…

Nyhet! Marknadsinsikter i poddversion

I samarbete med Bauer Media och Vi hörs! släpper vi vår första podd. Hör Carin Fredlund prata långsiktig varumärkesvård med Bauer Medias försäljningsdirektör Johnny Strömgren och konceptutvecklare Anki Berglund. En gång per kvartal…

Hur ser det ut med mångfald, inkludering, jämställdhet och psykisk ohälsa i marknad- och kommunikationsbranschen?

Nu genomförs den globala studien som undersöker mångfald och inkludering i marknad- och kommunikationsbranschen av The World Federation of Advertisers (WFA) och European Associations of Communication Agencies (EACA). Sveriges Annonsörer går tillsammans med SWEDMA, KOMM, Sveriges…
Fler artiklar