SveAn appikon

 

 

Vi lanserar vår app.

Appen är en ny kanal för dig som medlem att ta del av inspiration och kunskap från oss. Till att börja med finns appen att ladda ner för Android i Google Play. Vår ambition var att även lansera i App-store men Apple har i sina interna processer en del andra krav än Google Play. Vi jobbar på att så snart som möjligt få vår app nedladdningsbar även i App-store för iPhone.

I appen kan du, på dina villkor, när du har tid, läsa Marknadsinsikter, Sveriges Annonsörers fördjupande verktyg för bättre marknadsinsikt. Två gånger i månaden publiceras nya intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll från vår skribent Carin Fredlund. Väl underbyggda insikter att ta del av när du har tid. I ”Din läslista” kan du själv välja vad du vill läsa och enkelt se andra intressanta artiklar. Du kan när som helst hoppa in i din text igen precis där du slutade allt efter dina behov och din tid.

Under året kommer vi utveckla nya funktioner som inloggning och anmälan till våra event. Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

Ladda ner vår app för Android nu!

Bild app
Relaterade artiklar

Blomstrande svensk ekonomi under kreativ revolution

Det är 1950-talet i Sverige. Och trots det Kalla Kriget fortsätter svensk ekonomi att blomstra. I världen sker samtidigt en stor teknikutveckling som påverkar allt från kommunikation till konsumtion. 1951 lanseras exempelvis det…

Nu uppdateras ICC:s marknadsföringskod 

I dag den 19 september lanserar ICC den senaste utgåvan av ICC:s regler för reklam och marknadskommunikation som är näringslivets egna regelverk för etisk marknadsföring. Med uppdateringen följer ett stort antal nyheter som…

100-wattaren 2024 söker kommunikation som gett effekt – nu öppnar tävlingen

Från och med idag går det att skicka in bidrag till 100-wattaren 2024, tävlingen som belönar kommunikationsinsatser med bevisad effekt. Tävlingsbidragen i 100-wattaren bidrar även till forskning för att fördjupa kunskapen om marknadsföring…

Humor och premiumkänsla ger bäst effekt – visar ny rapport

Kreativ kommunikation driver effekt, men vilken typ av kreativt innehåll fungerar egentligen bäst? Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. Nu presenteras Kommunikation som…
Fler artiklar