SveAn appikon

 

 

Vi lanserar vår app.

Appen är en ny kanal för dig som medlem att ta del av inspiration och kunskap från oss. Till att börja med finns appen att ladda ner för Android i Google Play. Vår ambition var att även lansera i App-store men Apple har i sina interna processer en del andra krav än Google Play. Vi jobbar på att så snart som möjligt få vår app nedladdningsbar även i App-store för iPhone.

I appen kan du, på dina villkor, när du har tid, läsa Marknadsinsikter, Sveriges Annonsörers fördjupande verktyg för bättre marknadsinsikt. Två gånger i månaden publiceras nya intressanta och utvecklande artiklar med kurerat innehåll från vår skribent Carin Fredlund. Väl underbyggda insikter att ta del av när du har tid. I ”Din läslista” kan du själv välja vad du vill läsa och enkelt se andra intressanta artiklar. Du kan när som helst hoppa in i din text igen precis där du slutade allt efter dina behov och din tid.

Under året kommer vi utveckla nya funktioner som inloggning och anmälan till våra event. Vi tar gärna emot feedback och tankar om fortsatt utveckling av appen, maila gärna dina tankar och idéer till [email protected].

Ladda ner vår app för Android nu!

Bild app
Relaterade artiklar

100-wattaren 2022 – här är alla nominerade

I år har 64 bidrag lyckats ta sig igenom juryns nålsöga och nominerats i 100-wattaren 2022, tävlingen som belönar kommunikation som ger effekt.  100-wattaren belönar kommunikationsinsatser som skapar påvisbart affärsvärde genom att påverka…

Influencer-profiler tar ställning mot orealistiska skönhetsideal – slutar retuschera

Inom ramen för initiativet Riktlinjer för Positiv Påverkan har några av Sveriges största influencer-profiler gemensamt arbetat fram riktlinjer för att motverka orealistiska skönhetsideal och kroppshets. Syftet är att minska de negativa effekterna av…

Fame-kampanjer är ett vinnande koncept: det visar ny forskningsrapport

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver maximal effekt. I en delrapport presenterades insikter som pekade på att kreativitet har flera positiva effekter på kampanjer. Nu…

”Du får konkreta verktyg för bättre varumärkesarbete av en av Sveriges främsta inom området”

Intervju med Carmen Wargborn, Brand and Content Manager Sweden på Ramboll, som gick Campus program Varumärkesstrategi med Erik Modig hösten 2022.
Fler artiklar