Sveriges Annonsörer podd

Vissa annonsörer lyckas bättre än andra med sin marknadskommunikation. De uppmärksammas, gillas och växer mer. En närmare titt på deras sätt att jobba visar flera gemensamma nämnare. En studie av tre års vinnare av 100-wattaren har sammanfattat dessa i rapporten ”Kommunikation som ger effekt” – en guidning för den som vill hitta rätt väg till bra effekt av sina marknadsinvesteringar. I detta avsnitt av ”Vi hörs!” får vi konkreta tips om vad som fungerar bäst. Vi har även med oss Niklas Bondesson som är doktor i marknadsföring på Stockholms universitet och rådgivare på NoA Consulting. 


Relaterade artiklar

Podd: Sveriges Marknadschefer

Djupdykande samtal med inspirerande marknadschefer. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée inbjudna marknadschefer.

CommToAct – Hur kan kommunikation skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid?

CommToAct var på plats i Almedalen och pratade om hur kommunikation kan skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid. Avslutade seminariet med caset "Hur fula gräsmattor skapade hållbar handling" med Differ och Region Gotland.

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Smula inte sönder budgeten”

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Robert af Klintberg Ryberg på Kapero.

Färsk rapport: The Acceleration of Principal Media

I detta webinar får du höra mer om den färska rapport - The Acceleration of Principal Media - som vår motsvarighet i USA, ANA (Association of National Advertisers) har tagit fram.
Fler artiklar