Sveriges Annonsörers podinar.

Behovet av att prata om det som händer i världen just nu och hur vi som marknadsförare ska tackla de utmaningar vi ställs inför, är just nu enormt.

Vi drabbas alla på olika sätt beroende på bransch. Michael Grimborg – Synsam, Stina Liljekvist – Skandia och Karl-Oskar Tjernström – Samsung delar i vårt första poddinar med sig av sina utmaningar, tankar och hur de agerar nu i coronakrisen.

Relaterade artiklar

Hundstallet – Brand Marketing möjliggör bättre hundliv

I detta webinar får du höra om hur Hundstallet som genom ett starkt team inhouse öppnar upp för snabbare processer och närhet till varumärkesarbetet. PR utgör grunden i Hundstallets kommunikationsarbete och tydliga mål…

Kreativ kommunikation som skapar effekt – insikter & trender från Cannes Lions 2024

I den här spaningen från Cannes Lions 2024 med vår vd Hanna Riberdahl får du höra hur varumärken kan återta sin styrka genom kreativitet och hur känslor, humor och mod blir nycklar till…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Coops väg tillbaka till framtiden”

I avsnittet träffar vi Coops marknadschef Johan Öhlin där han berättar om Coops resa mot den återuppväckta positionen som den medlemsägda matkedjan, något som nu är genomgående i all deras kommunikation. Han delar…

Kommunikation som ger effekt! 2024

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har sedan 2020 tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver bäst effekt. Analysen 2024 baseras på drygt 400 bidrag som tävlat i 100-wattaren mellan 2020-2023.
Fler artiklar