Sveriges Annonsörer podd

Företags hållbarhetsarbete blir allt viktigare för varumärkesarbetet, inte minst för deras konsumenter. Vilka utmaningar finns det i detta och vilka råd finns att få? I detta avsnitt har vi som alltid med oss vår skribent Carin Fredlund och ni får även träffa Mark Robinson, varumärkes- och marknadsdirektör på Lantmännen som arbetat med dessa frågor under lång tid och som delar med sig av sin erfarenhet av det som fungerat bra för dem.  

Här hittar du alla Marknadsinsikter


Relaterade artiklar

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter med McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Susanne Rydjer på McDonald's.

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.

WFA: Inspelade webinar

Via vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers) har vi möjlighet att erbjuda flera spännande och intressanta webinars från världens alla hörn som du kan se ”on demand” när det passar dig.

CommToAct – McDonald’s och SB Insights samarbete för att skapa hållbar kommunikation

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…
Fler artiklar