Sveriges Annonsörer webinar

I år firade Cannes Lions Festival of Creativity 70 år! Festivalbesökarna bjöds på inspiration och nya insikter från världens mest intressanta innovatörer, konstnärer, företagsledare och kreatörer. Sveriges Kommunikationsbyråer, som sedan 2004 är representant för tävlingen, bjuder för trettonde året i rad in till en inspirationsspaning ”Best of Cannes” med Ulla-Karin Barrett på Knowit Experience.

Detta är ett samarbete mellan KOMM, Knowit, Citypaket och Sveriges Annonsörer. Nu har du som missade dragningen live möjlighet att se den digitala sändningen.

Se inspelningen här

Relaterade artiklar

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter med McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Susanne Rydjer på McDonald's.

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.

WFA: Inspelade webinar

Via vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers) har vi möjlighet att erbjuda flera spännande och intressanta webinars från världens alla hörn som du kan se ”on demand” när det passar dig.

CommToAct – McDonald’s och SB Insights samarbete för att skapa hållbar kommunikation

Våren 2021 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen…
Fler artiklar