Sveriges Annonsörer webinar

I år firade Cannes Lions Festival of Creativity 70 år! Festivalbesökarna bjöds på inspiration och nya insikter från världens mest intressanta innovatörer, konstnärer, företagsledare och kreatörer. Sveriges Kommunikationsbyråer, som sedan 2004 är representant för tävlingen, bjuder för trettonde året i rad in till en inspirationsspaning ”Best of Cannes” med Ulla-Karin Barrett på Knowit Experience.

Detta är ett samarbete mellan KOMM, Knowit, Citypaket och Sveriges Annonsörer. Nu har du som missade dragningen live möjlighet att se den digitala sändningen.

Se inspelningen här

Relaterade artiklar

CommToAct People: Hållbara samarbeten ger bättre effekt

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…

Podd: Sveriges Marknadschefer

Djupdykande samtal med inspirerande marknadschefer. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée inbjudna marknadschefer.

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Kommunikationen viktig för Klimatkampen”

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Karin Grohman på CommToAct.

CommToAct People: Omtänksamhet ger lönsamhet

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar…
Fler artiklar