Sveriges Annonsörer event & podd

Den 11 maj gick årets stora inspirationsdag AdDay av stapeln på Urban Deli på Sveavägen i Stockholm med ca 400 deltagare varav drygt 40 inspiratörer. Här har du möjlighet att se filmen från AdDay och lyssna på några av talarna.
Under AdDay har Bauer Media intervjuat några av inspiratörerna som du har möjlighet att lyssna på här. Programledare är Filippa Lundqvist och Louise Pettersson som båda studerar på Berghs.

Filmen från AdDay 2017: r får du en inblick i AdDay på några minuter.

Åsa Sånemyr, VD på klädföretaget Hope

Johannes Cullberg, VD för matbutiken Paradiset

Fredrik Ellsäter, VD för DriveNow

Anna Dahlbäck, från succépodden Alla Våra Ligg

Kristoffer Stenqvist, Head of Media & Digital Marketing på Max

Joel Lundblad, Senior Copywriter på McCann

Marie Englesson, grundare till sminkföretaget Atsoko i Tanzania

Ragnar Tingström, grundare till mediebyrån Scream

Relaterade artiklar

Hundstallet – Brand Marketing möjliggör bättre hundliv

I detta webinar får du höra om hur Hundstallet som genom ett starkt team inhouse öppnar upp för snabbare processer och närhet till varumärkesarbetet. PR utgör grunden i Hundstallets kommunikationsarbete och tydliga mål…

Kreativ kommunikation som skapar effekt – insikter & trender från Cannes Lions 2024

I den här spaningen från Cannes Lions 2024 med vår vd Hanna Riberdahl får du höra hur varumärken kan återta sin styrka genom kreativitet och hur känslor, humor och mod blir nycklar till…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”Coops väg tillbaka till framtiden”

I avsnittet träffar vi Coops marknadschef Johan Öhlin där han berättar om Coops resa mot den återuppväckta positionen som den medlemsägda matkedjan, något som nu är genomgående i all deras kommunikation. Han delar…

Kommunikation som ger effekt! 2024

Sveriges Annonsörer och NoA Consulting har sedan 2020 tillsammans studerat vilken typ av kommunikation som driver bäst effekt. Analysen 2024 baseras på drygt 400 bidrag som tävlat i 100-wattaren mellan 2020-2023.
Fler artiklar