WFA Webinar: Smashing Stereotypes: Gaming

Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

In the US, 79% of all gamers are over the age of 18. And 15% are older than 55. Gaming tournaments are attracting larger and more engaged audiences than the Super Bowl, yet many brands are still dismissing this area simply because they don’t understand it well enough.

In this session, you’ll learn:
– Why gaming and esports is a sector that you’d be mad to ignore
– How vastly outdated stereotypes are making advertisers appear out of touch
– Which brands are seizing the opportunity of reaching huge audiences
– The creative ideas and strategies behind the campaigns that appeal to gamers

Can’t make the live date? Sign up anyway – all attendees and registrants will also receive on-demand access to the video of the presentation and Q&A, available to view (or re-watch) following the session.

When:

5pm CET, October 28

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Möt oss i Almedalen: Kommunikationens roll i den hållbara omställningen

Under rubriken "Kommunikationens roll i den hållbara omställningen" bjuder vi tillsammans med IAB Sverige, Sveriges Kommunikationsbyråer (KOMM), Sveriges Mediebyråer och SWEDMA in till en eftermiddag med tre föreläsningar i Almedalen torsdag 29 juni.

CommToAct – Greenwashing och Greenhushing

Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer lanserar CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar ansvar…

Meta berättar mer om hur de jobbar med Brand Safety

Today we will hear Meta share information on how to advertise brand safe on their platforms. We have released a translation of the GARM Framework into some of the Nordic languages and have…
Fler event