WFA Webinar: Smashing Stereotypes: Gaming

Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

In the US, 79% of all gamers are over the age of 18. And 15% are older than 55. Gaming tournaments are attracting larger and more engaged audiences than the Super Bowl, yet many brands are still dismissing this area simply because they don’t understand it well enough.

In this session, you’ll learn:
– Why gaming and esports is a sector that you’d be mad to ignore
– How vastly outdated stereotypes are making advertisers appear out of touch
– Which brands are seizing the opportunity of reaching huge audiences
– The creative ideas and strategies behind the campaigns that appeal to gamers

Can’t make the live date? Sign up anyway – all attendees and registrants will also receive on-demand access to the video of the presentation and Q&A, available to view (or re-watch) following the session.

When:

5pm CET, October 28

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

 

Anmäl dig här

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar: Lansering av Blueprint for Brand Growth

Välkommen till lanseringen av Kantars Blueprint for Brand Growth. Vad kan 6,5 miljarder datapunkter från konsumenter och ett årtionde av marknadsföringsinsikter lära oss om varumärkestillväxt?

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event