WFA Webinar: In search of the unicorn marketer

Som medlem i Sveriges Annonsörer bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Join us as we unveil WFA’s largest global study, focusing on the ‘marketer of the future’. This project boasts qual interviews with some of the world’s leading CMOs and a quantitative study amongst almost 700 senior marketers from 32 countries around the world.

Sabine Cronick and Michael Murphy from independent research agency 2CV, will present the headline findings, from a project made possible through partnership with WFA’s network of national advertiser associations.

Building on this, two of the outstanding marketing leaders who contributed greatly towards the project, Syl Saller, CM&IO of Diageo and Ivan Pollard, CMO of General Mills, will share on what the findings means for CMOs, their teams and the wider industry.

When:

4.00pm CET, May 20

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Anmäl digr

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.