WFA Webinar: Diversity & Inclusion in the Production Landscape

Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).
Obs! Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

At WFA’s Global Marketer Week last month, WFA’s Global Marketer of the Year, Marc Pritchard shared Procter & Gamble’s journey in terms of driving diversity and inclusion within their company, across their partners and within communities around the world.

In this session, Camelia Cristache, WFA Senior Communications Manager and WFA Diversity & Inclusion Lead will present the key components of the world’s first-ever open-source guide to tackling diversity and representation issues throughout the entire creative process, from defining the business and brand challenges to evaluation and analysis. The guide has been co-developed by members of WFA’s Diversity & Inclusion Task Force and is freely available to everyone in the industry as part of WFA’s ongoing commitment to boosting diversity and inclusion and improving representation globally.

When:

2pm CEST, 27 May

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

As a member of Sveriges Annonsörer you can get your free pass to the Marketoonist event, register by below link:

Anmäl dig här

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event