Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

With sustainability increasingly becoming a key priority for advertisers, the measurement of their carbon footprint and the environmental impact of their operations is now more important than ever.

Media however is not currently part of that measurement process for most advertisers (source:IPA) and they are currently looking for ways to incorporate this into their calculations.

In this webinar, GroupM and Brian O’Kelley at Scope3 will look at why measuring your media carbon footprint matters, how we can better measure carbon produced from media supply-chains today and what is needed to help develop more accurate carbon calculators for the future.

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is exclusive for WFA corporate members and the client-side members of the national advertiser associations in WFA.

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event