Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

Learn how you can improve programmatic media campaigns by 25%!

Join for actionable recommendations on how you can improve your programmatic media campaign, based on the ANA’s groundbreaking report into the Programmatic Media Supply Chain.

This practical ‘how to’ session will also feature lessons from Bill Duggan (ANA, Group EVP) and Adam Benaroy (Director, Global Media Capabilities, Kenvue) who will take you through his perspective on the report’s findings.

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is exclusive for WFA corporate members, Kantar clients and the client-side members of the national advertiser associations in WFA.

Registering for WFA webinars will require that you login or create an account on the WFA site.

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Nyheter i medlemskapet 2024 – en kompass till ökad effekt!

I detta webinar får du veta allt om medlemskapet i Sveriges Annonsörer och de senaste nyheterna. Vi kommer prata om allt från utbildningar till rådgivning och nätverk.

Ny rapport: ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.
Fler event