Vi har alltid behov av att lära oss nya saker. Nu har du möjlighet att testa vårt nya koncept Learning Lunch där vi bjuder på insikter och kunskap samtidigt som du äter lunch. Tanken är att du under en timme får höra det senaste inom olika studier, rapporter eller undersökningar.

I december presenterade vi Kundempati Index™ och vad som skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter. Efter över hundra genomförda varumärkesmätningar är den fortsatta huvudinsikten att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och goda minnen – Kort sagt, att empati är en god affär!

Vilka insikter och spaningar bjuder dagens Learning Lunch på?

  • En superkort repetition om metoden Kundempati Index™ som tar ett helt nytt grepp
  • En kort sammanfattning av vad som förenar vinnarna i Empati Grand Prix 2020
  • Vinnarnas egna ord om hur de tänkt och gjort
  • Årets empatibubblare K-Rauta berättar om sin transformation från hårt till mjukt och hur man skapat kategorins mest empatiska reklam enligt Kundempati Index
  • Findings från vårens undersökningar samt åt vilket håll empativindarna blåser

Michael Dahl berättar mer om vad som är på gång det närmaste året och hur man kommer igång med kundempati.

Välkommen!

Föreläsare

Michael Dahl, strateg och insiktare, grundare av Index House

Camilla Silfverberg, marknadschef på K-Rauta

Om Learning Lunch konceptet
Learning Lunch är konceptet för dig som vill få ut lite extra av din lunch, vi bjuder på aktuella studier/rapporter/undersökningar samtidigt som du äter lunch. Den här träffen är digital via Zoom och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Boka din plats här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverksseminarier/inbjudningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

 

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Möt oss i Almedalen: Kommunikationens roll i den hållbara omställningen

Träffa oss i Almedalen den 29 juni. Tillsammans med IAB Sverige, Sveriges Kommunikationsbyråer (KOMM), Sveriges Mediebyråer och SWEDMA bjuder vi in till en eftermiddag med tre föreläsningar under rubriken "Kommunikationens roll i den…

CommToAct – Greenwashing och Greenhushing

Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer lanserar CommToAct. Ett initiativ som syftar till att skapa trovärdig kommunikation och samtidigt upplyser om vikten av att hela marknad- och kommunikationsbranschen tar ansvar…

Meta berättar mer om hur de jobbar med Brand Safety

Today we will hear Meta share information on how to advertise brand safe on their platforms. We have released a translation of the GARM Framework into some of the Nordic languages and have…
Fler event