I detta webinar får du höra mer om vad man konkret behöver tänka på när man bygger upp en inhouseverksamhet på företaget eller ska vidareutveckla den funktion man redan har.

Om dagens webinar

Fler och fler företag väljer att ta fram marknadsförings- och kommunikationsrelaterat innehåll och material själva internt. Vi ser att den digitala tekniken och hur vi i vår arbetsroll och som konsumenter söker och tar till oss information driver på utvecklingen.

Några företag har startat egna avdelningar, inhousebyråer. Andra har det mer som en integrerad del av det som marknads- eller kommunikationsavdelningen gör. Men oavsett hur många man är eller vad man kallar det så behöver man ha rätt processer och verktyg.

I detta webinar kommer du få veta mer om

  • Vad man behöver tänka på om man är i startgroparna att bygga upp en inhouseverksamhet
  • Hur man gör för att den befintliga inhouseverksamheten ska växa och utvecklas

Välkommen!

Om föreläsaren

Håkan Bodman är managementkonsult på Inhouse AB och har bl a specialiserat sig på att hjälpa marknads- och kommunikationsavdelningar att starta eller utveckla befintlig inhousebyråverksamhet. Håkan är även verksam som examinator vid IHM Business School och som föreläsare på Berghs School of Communication.

Detta webinar är digitalt via Zoom, exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. 

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Håkan Bodman

Managementkonsult
Inhouse
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event
Fler event