Inte medlem?
Det går bra att köpa guiden som pdf.

strategikonsulter och forskare. Guiden utgår från sex egenskaper som utmärker en bra strategi med förklaringar och exempel. Den tar även upp egenskaper som utmärker en dålig strategi och vilka konsekvenser dessa får.

Är du inte medlem än men vill köpa guiden?

Om ditt företag eller organisation inte är medlem i Sveriges Annonsörer går det bra att köpa guiden som pdf. (kostnad 1900 kr. ex. moms) Fyll i formuläret nedan så mailar vi guiden till dig. Du får en faktura i efterhand.

Relaterade artiklar

WFAs globala riktlinjer för att motverka greenwashing

WFA lanserar sex regler för reklam som handlar om miljöpåverkan. Det är de första globala riktlinjerna i sitt slag, och har granskats och diskuterats av reklamorganisationer i bland annat Sverige, Brasilien, Indien och…

Dataetik, översikt av annonslandskapet

Vilka lagar behöver du som marknadsförare ha koll på – idag och imorgon? Här presenteras på ett enkelt och överskådligt sätt hur ”landskapet” ser ut, vilka parter som är med och vilka lagar…

Dataetik, guide och översikt av annonslandskapet, för medlemmar

Vilka lagar behöver du som marknadsförare ha koll på – idag och imorgon? Här presenteras på ett enkelt och överskådligt sätt hur ”landskapet” ser ut, vilka parter som är med och vilka lagar…

The Advertising Value Chain, för medlemmar

"The Advertising Value Chain” fungerar som karta och kompass för den som planerar, genomför och utvärderar medieinvesteringar. "Advertising Fact Sheet” ger fördjupande information om mät- och rapporteringsmetoder för respektive medieslag.
Fler artiklar