Program 21 mars
Inspiration:
Camp 1 – Medlemscase
- Spendrups – Björn Ivarssson, om arbetet med en dashboard utifrån Effektsystemet.
- McDonald’s – Staffan Ekstam, 100-wattsvinnare i kategori Långsiktigt och vinnare av Annonsörtoppen på 100-wattaren 2022.
Lärdomar:
Camp 2 – ROI
- ROI – Som beslutsgrund, hur använder jag det på rätt sätt. Moderator Mats Rönne
- Frågor & diskussioner
Camp 3 – Share of Search
- Share of Search – hur korrelerar det med andra Effekt-KPI:er och hur kan jag använda det som ett bevis på den effekt vi skapar. Moderator Hanna Riberdahl.
- Frågor & diskussioner
Camp 4 – Mingel, 16:00-17:00
- Mingel och dialog med alla deltagare.
Om Members Camp
Members Camp är tillfället då vi bjuder in medlemmar för att inspireras och utbyta erfarenheter. Varje camp har ett givet tema och bjuder på medlemscase, tips från experter på temat, diskussioner och möjlighet att nätverka och mingla med kollegor i branschen. Du inspireras och lär av andras utmaningar och framgångar och får möjlighet att själv få visa vad du lyckats med och inte.
Members Camp är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Vi träffas hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B i Stockholm (mitt emot Åhléns city). Max tre personer från ett företag. Begränsat antal platser, först till kvarn gäller.
Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på i[email protected]
Har du frågor skicka ett mejl till oss på [email protected]
Föreläsare
Björn Ivarsson
Staffan Ekstam
Mats Rönne
Hanna Riberdahl
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 21 Mar 2023, 13:00 - 17:00
- Klara Östra Kyrkogata 2B