Efter succén förra året är det nu dags för årets EFFDay fredag den 10/9 där vi samlar branschen och pratar om hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar.

Investeringarna i marknadsföring ger allt lägre effekt, både i Sverige och stora delar av världen. Den nedåtgående trenden har pågått i över tio år. Att tydligt kunna visa effekten av reklam och marknadsföringsinvesteringar är ett av marknadsförarens viktigaste uppdrag. Det är kritiskt för att vi ska uppnå våra mål i form av ökat förtroende eller högre lönsamhet. Vi fortsätter att  prata om effektfrågan och hur vi vänder utvecklingen. Dagen kommer att innehålla intressanta talare och paneldiskussioner.

Sagt om EFFDay 2020: 

  • Bra och inspirerande! Fungerade toppen som ett digitalt event, vi kollegor chattade i ett Teams rum under förmiddagen så det blev som en gemensam upplevelse trots distansen
  • Inspirerande och insiktsfullt. Bra upplägg med mix av talare, studiopaneler och breakout sessions
  • Bra upplägg med det gemensamma och break out sessions, och tiden på passen – perfekt! En bra mix av ämnen
  • Mycket bra och effektivt remote-event. Bättre än live! Nu kan vi få större spridning, fler och bättre talare etc samt slipper slita på miljön med resande

EFFDay erbjuder två biljettyper:

  • Företagsbiljett: 1995 kr exkl moms (inkluderar upp till tio unika länkar)
  • Singelbiljett: 1095 kr exkl moms

Sidan uppdateras löpande.

Partners EFFDay
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.