Utöver det som ingår i medlemskapet erbjuder vi mikrokurser via vår digitala utbildningsplattform Campus Marketing Online. Våra mikrokurser är avsedda för individuella självstudier och är 15–20 minuter långa. Nu har vi släppt 6 nya mikrokurser om ROI, Share of Search, Förtester, Kampanjmätning, Medieköpsguiden & Effekt vs Effektivitet. Vi släpper nya mikrokurser varje kvartal.

För att få tillgång till plattformen köper du en årslicens för hela kursutbudet som fylls på och uppdateras löpande. Priset för årslicensen beror på hur många licenser/användare du vill ha. Har du redan en årslicens ingår de nya mikrokurserna så klart i ditt utbud.

Läs gärna vår guide för hur du bäst kommer igång med Campus Marketing Online och vad det ger er organisation och team.

Läs mer om Campus Marketing

Fördjupande program med lärarledda lektioner och digitala mikrokurser, samt digitala mikrokurser.
Relaterade artiklar

Meta ger sig in i Principal Media 

Principal Media handlar om att mediebyråer ska kunna köpa annonser för olika priser för byrån och kund som man handlar medieutrymme för. Detta finns idag redan inbyggt i stor del av dagens programmatiska…

Ny pitchstandard för minskad stress och ökad effektivitet – både för byrå och kund

Inom ramen för branschinitiativet CommToAct/People presenterar nu Sveriges Mediebyråer, Komm och Sveriges Annonsörer en ny pitchstandard för upphandling av mediebyrå och kommunikationsbyråtjänster.

Meta får miljardböter av EU för ”Pay or OK”

I november 2023 införde Meta sin modell ”Pay or OK” vilket innebar att man som användare var tvungen att antingen betala för Metas tjänster Facebook och Instagram eller acceptera omfattande behandling av personuppgifter…

Kundresan är inte en karta – det är en kompass 

Att få en hel organisation att fokusera på det som faktiskt spelar roll – för kunden och för affären. Hur undviker vi att fastna i silos, punktinsatser och kanaloptimering, och istället enas kring…
Fler artiklar