Google: Customer first privacy – why and how?
24 May 2022, 09:00 - 09:45Om detta webinar:
Data helps shape meaningful and memorable messaging that makes online experiences better, while enabling marketers to reach the right customers and exceed their expectations.
In 2022, marketers need to focus on building a data protection strategy that is customer-first. That means rethinking methods for measuring and reaching audiences, so people feel in control and able to manage the data they share.
In this session Google will talk about what you as an advertiser can and should do already today and what you can do to stay relevant in the future.
Detta webinar kommer att vara på engelska.
Webinarserie i samarbete med Google:
I en serie på tre fristående webinar kommer vi under våren få höra mer om hur Google arbetar för ett hållbart reklam-ekosystem.
- Del 1: Ett hållbart reklam-ekosystem den 31/3
- Del 2: Customer first privacy – why and how?
- Del 3: How to create ads that people want to watch? den 16/6
Alla webinar är klockan 09:00-09:45 och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer. Länk till Google Meet skickas några dagar i förväg.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välkommen!
Föreläsare
Håkan Löfgren
Sebastian Grantz
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 24 May 2022, 09:00 - 09:45
- Online