Start / Kunskap / Rapporter / Effektrapporter / Medietrender Sverige Q1 2022
Logga in | Kräver inloggning
I början av 2022 trodde vi att alla negativa effekter av Covid skulle klinga av och marknaden skulle återgå till en mer normal utveckling. Rysslands invasion av Ukraina ändrade dock på utsikterna för resten av 2022. Större osäkerhet, högre energipriser och en inflation vi inte har sett på årtionden gör att läget på reklammarknaden nu är väldigt svårt att förutspå.
Artikeln är låst - för att fortsätta:
Bli medlemFördelarna med medlemskap
- Vi är ert stöd för en ansvarsfull marknadsföring som ger effekt.
- Vi tillhandahåller oberoende och trovärdig kunskap för hela marknadsavdelningen.
- Ett medlemskap hos Sveriges Annonsörer är inte personligt utan gäller hela företaget.
- Tillgång till kunskap, nätverk, rådgivning och framtidens marknadsföring.
Medlemsansökan
Logga in
Ladda ner
- Ej tillgängligt utan inloggning