Logga in | Kräver inloggning
De flesta företag drabbas någon gång av en kris som kan påverka omvärldens förtroende för företaget och dess varumärken. De flesta företag drabbas någon gång av en kris som kan påverka omvärldens förtroende för företaget och dess varumärken. Företag i resebranschen är väl förberedda för kriser i omvärlden. Men att ägarbolaget går i konkurs, var inget som Ving förberett sig på. Men de tog sig snabb igenom den akuta krisen och varumärket förblir starkt. Helst ska man undvika att hamna i kris, så långt det går. Men om, eller snarare när, krisen kommer bör man vara förberedda och veta hur man ska agera. Det kan till och med stärka varumärket.
Artikeln är låst - för att fortsätta:
Bli medlemFördelarna med medlemskap
- Vi är ert stöd för en ansvarsfull marknadsföring som ger effekt.
- Vi tillhandahåller oberoende och trovärdig kunskap för hela marknadsavdelningen.
- Ett medlemskap hos Sveriges Annonsörer är inte personligt utan gäller hela företaget.
- Tillgång till kunskap, nätverk, rådgivning och framtidens marknadsföring.
Medlemsansökan