Tillsammans med KOMM släpper vi nya verktyg för att förbättra samarbetet mellan annonsör och byrå.

Det nya branschavtalet – ”Branschrekommendationer & Allmänna villkor” – är paketerat tillsammans med en medföljande offertmall, så det blir enkelt och klart för våra medlemmar att använda. Detta är ytterligare ett steg i att professionalisera vår bransch, undvika tvister och underlätta samarbete

Ladda också ner

Uppdaterade Huvudrekommendationer för upphandling kommunikationsbyrå (oavsett disciplin).

Hör representanter från KOMM och Sveriges Annonsörer presentera och prata om de nya rekommendationerna:

Relaterade artiklar

Färsk rapport: The Acceleration of Principal Media

I detta webinar får du höra mer om den färska rapport - The Acceleration of Principal Media - som vår motsvarighet i USA, ANA (Association of National Advertisers) har tagit fram.

Så når man bäst effekt i digitala medier

Digitala medier är självklara för de flesta annonsörer idag. Men lika självklart är det inte hur de ska användas för att investeringarna ska ge bästa möjliga effekt. Schibsteds ”Attention Study Report” rätar dock…

Smula inte sönder budgeten!

Ju mer man splittrar upp sin budget, desto mindre blir möjligheten att få bästa möjliga effekt av investeringarna.

I den programmatiska snårskogen

På ett par, tre decennier har teknikutvecklingen förändrat vår vardag på en mängd olika sätt. Inte minst gäller det inom reklam och marknadsföring där revolutioner skett på de flesta områden. Från nya effektiva…
Fler artiklar