Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

Join System1’s Chief Innovation Officer, Orlando Wood, as he shares insights from his latest book, Look out, published by the IPA.

If his previous book, Lemon, was the diagnosis, this is the course of treatment – an exploration of how to make great, vivid, human work in a world that’s turning dangerously inward.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.
*This webinar is open to only to advertiser/client-side members

In this webinar you’ll hear more about:

  • Orlando Woods latest book Look out
  • Peter Field calls Orlando’s new book ”the playbook for rebuilding the effectiveness that advertising has lost over the last decade”
  • Rory Sutherland describes it as “ground-breaking”

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event