Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers).

Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Industry luminary Peter Field (Peter Field Consulting) is well-known for drawing attention to the fact that digital has prompted a rise in short-term ad campaign planning. This is “corrosive” for long-term brand building and brand health, claims Field.

Peter Field will be joined by equally well-respected and renowned academic, Karen Nelson-Field (CEO Amplified Intelligence and former Senior Researcher, Ehrenberg Bass Institute). Karen’s recent work on attention is revolutionising the way we value digital impressions and judge effectiveness.

In this fireside chat moderated by Gerry D’Angelo (VP Global Media, P&G), we will discuss the state of our industry, with a general decline in ad effectiveness and a fraught climate for measurement as the backdrop.

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event