Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

The changing nature of data privacy is fundamentally redefining the way in which online audiences are measured and targeted by advertisers.

This is the fourth webinar in a series of webinars from thought-leaders from all sides of the industry, on the changes that are coming and the preparation that advertisers need to be doing now and in the near future.

In this fourth series we will look to introduce Chrome’s lens on what a cookieless future means to the world of advertising and the different steps advertisers can take to prepare.

Watch earlier episodes:

  • Episode 1 with Katie Eyton (Chief Ethics and Compliance Officer, Omnicom Media Group) and James Aylett (Managing Director Technology, Annalect) watch here
  • Episode 2 with Rémi Cackel (Chief Data Officer at Teads) watch here
  • Episode 3 with Uli Hegge, (Head of Privacy of InfoSum) watch here

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

Sveriges Annonsörer is a member of WFA national advertiser association

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event