Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

The changing nature of data privacy is fundamentally redefining the way in which online audiences are measured and targeted by advertisers.

This is the fourth webinar in a series of webinars from thought-leaders from all sides of the industry, on the changes that are coming and the preparation that advertisers need to be doing now and in the near future.

In this fourth series we will look to introduce Chrome’s lens on what a cookieless future means to the world of advertising and the different steps advertisers can take to prepare.

Watch earlier episodes:

  • Episode 1 with Katie Eyton (Chief Ethics and Compliance Officer, Omnicom Media Group) and James Aylett (Managing Director Technology, Annalect) watch here
  • Episode 2 with Rémi Cackel (Chief Data Officer at Teads) watch here
  • Episode 3 with Uli Hegge, (Head of Privacy of InfoSum) watch here

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

Sveriges Annonsörer is a member of WFA national advertiser association

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Att prioritera i Effektsystemet!

Den här dagen kommer vi dyka ner i Effektsystemet guida dig med konkreta exempel hur du ska prioritera KPI:er i Effektsystemet och hur du målsätter och följer upp dessa på bästa sätt.

5 principer för bättre B2B-tillväxt och få CFO:n med på tåget

I detta webinar berättar LinkedIn B2B Institute mer om hur man får ett B2B varumärke att växa och vilka de grundläggande drivkrafterna är som ligger bakom tillväxt. Dessutom kommer du få tips på…

Affärsdrivande marknadsföring med content marketing

Inspiration och mer information om hur processer och verktyg hjälper dig att jobba effektivt, och hur content stöttar hela kundresan. Detta webinar är i samarbete med B2B-byrån Crescando.

Vikten av Brand Distinctiveness

I detta webinar får du höra mer om varför det är kritiskt att särskilja sig från sina konkurrenter och varför Brand Distinctiveness, för många varumärken, är ett bättre tillvägagångssätt än differentiering.
Fler event