Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

The changing nature of data privacy is fundamentally redefining the way in which online audiences are measured and targeted by advertisers.

This is the fourth webinar in a series of webinars from thought-leaders from all sides of the industry, on the changes that are coming and the preparation that advertisers need to be doing now and in the near future.

In this fourth series we will look to introduce Chrome’s lens on what a cookieless future means to the world of advertising and the different steps advertisers can take to prepare.

Watch earlier episodes:

  • Episode 1 with Katie Eyton (Chief Ethics and Compliance Officer, Omnicom Media Group) and James Aylett (Managing Director Technology, Annalect) watch here
  • Episode 2 with Rémi Cackel (Chief Data Officer at Teads) watch here
  • Episode 3 with Uli Hegge, (Head of Privacy of InfoSum) watch here

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

Sveriges Annonsörer is a member of WFA national advertiser association

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event