Som medlem* bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

Description:

Join Mark Gallagher (EVP Global Investment) at Omnicom Media Group as we dig into global media pricing trends for 2022 and beyond

WFA’s Outlook is the industry’s reference point for global annual media cost inflation and deflation. Mark Gallagher, OMG’s pricing supremo (and one of the contributors to Outlook), will provide a detailed account of how the global media market is expected to evolve in the coming months and years.

If you’re focused on media pricing and budget management – this is not one to miss.

About this webinar:

This webinar is for WFA members and members of WFA national advertiser associations only.

*This webinar is open only to advertiser/client-side members

Welcome!

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event