Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största varumärken och över 60 nationella organisationer runt om i världen, liknande Sveriges Annonsörer i Sverige.

Description:

Focus of this session is Agency Performance Measurement – A deep-dive into agency performance measurement and best practice guidance to ensure strong agency relationships.

The business case for agency performance measurement and best practice guidance to ensure strong agency relationships. Strong and enduring client and agency relationships are proven to deliver great work. Regular agency performance monitoring is a core component to support strong client : agency relationships. It should be beneficial and constructive to all parties. The investment in good agency performance measurement will be more than offset by the benefits it delivers over time.

This module will:

  • Reveal the benefits and business case for monitoring agency performance
  • Provide best practice guidance on how to undertake agency performance measurement, when and how to measure, pitfalls to avoid
  • Illustrate proven measures and benchmarks for agency performance evaluation

About this webinar:

This live session is part of WFA’s practical webinar series, Knowledge Spotlights. In partnership with handpicked experts, this series offers 101 sessions on modern marketing foundations relevant to Asia Pacific. Designed for emerging leaders, from junior to mid-level professionals, looking to enhance their marketing skills and knowledge.

Who this module is aimed at: Marketing and procurement professionals, mid-level managers and junior marketing roles.

Presenter: Ara Hampartsoumian Observatory International Managing Partner, Singapore and/or Christine Downton, Observatory International Managing Partner, London

Available to: WFA members, members of WFA’s National Advertiser Associations, and our Partner’s clients.

About WFA:
WFA (World Federation of Advertisers) is the voice of marketers worldwide. WFA represent over 150 of the world’s biggest brands and more than 60 national advertiser associations worldwide (one of them being Sveriges Annonsörer).

You will find more information about WFA here.

Welcome!

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Almedalen: Hur kan kommunikation skapa beteendeförändringar för en hållbar framtid? 

Möt oss i Almedalen. Hur kan kommunikation bidra till att skapa beteendeförändringar som påskyndar klimatomställningen? Vad är kommunikationens ansvar för att spegla och påverka världen omkring oss, och hur kan vi som bransch…

WFA Knowledge Spotlight: Content production 101

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Spotlight: A Mid-Year Agency Roundup – Beyond the Surface

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…
Fler event