En varumärkesstrategi utan ett korrekt utförande är meningslös, ser du på din data på rätt sätt? Under det här seminariet kommer du få mer information om hur man med hjälp av redan existerande data kan få en bättre bild av hur du ska bygga din varumärkesstrategi samt hur du ska få reda på om du följer rätt KPI:er.

Om dagens webinar

Välkommen till dagens webinar med DataCon som är experter på att kombinera befintlig data för att svara på kritiska affärsfrågor.

Välkommen!

Detta webinar är via Zoom torsdag 21/10 kl 09:00-10:00 och är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Det här får du med dig

Under den här timmen kommer du att få mer information om

  • Hur samma data kan ge dig väldigt olika svar
  • Ta del av ett case där man har använt en metod som har vunnit Nobelpris (i ekonomi)

Ni får även mer information om

  • Vilka actions företaget tog
  • Vad det betyder för dig som varumärkesägare

Föreläsare

Björn Söderin

Managing Director Nordics
DataCon

Daniel Åberg

Head of Analytics
DataCon
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event