Diskussionen om hur varumärkesbyggande påverkar affärsresultat är nästan lika gammal som konceptet varumärke självt. I detta webinar kommer vi presentera hur strategiskt varumärkesbyggande kan driva affärstillväxt.

Om dagens webinar

I detta webinar får vi höra Boozts Group CFO hur boozt.com, som från starten för 12 år sedan har vuxit till ett framstående varumärke med en stark närvaro över hela Europa.

Även om boozt.com har enhetlig identitet, produktutbud, marknadsföringsinsatser, digital medienärvaro och kreativ riktning på alla marknader, har vissa marknader presterat betydligt bättre än andra. Dessa marknader har alla jobbat långsiktigt med fokus på varumärket.

I detta webinar kommer vi få höra mer om hur:

  • Strategiska mediaval bygger starka varumärken
  • Starka varumärken driver affärsframgång med påtagliga resultat
  • Konsekvent varumärkesstrategi är en viktig del för långsiktig tillväxt
  • Brand Impact Score kan hjälpa att bedöma varumärkets status och identifiera vilka åtgärder som kan förstärka dess påverkan ytterligare

Välkommen!

Det praktiska

Dag: torsdag 13 februari

Tid: klockan 09:00-10:00

Plats: digitalt webinar via Zoom som är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Osäker om ditt företag är medlemmar i Sveriges Annonsörer? Här hittar du alla medlemsföretag.

Talare:
Sandra Gadd, Group CFO på Boozt
Morten Stig, CEO på Decision Fuel

Detta webinar kommer att vara delvis på engelska och svenska.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Föreläsare

Sandra Gadd

Group CFO
Boozt

Morten Stig

CEO
Decision Fuel
Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event
Fler event