Det här nätverket är för dig som jobbar med frågor om hur man får bäst effekt i ett digitalt medielandskap mixat med traditionella medier och vill lära av andra och dela med dig av dina erfarenheter till kollegor i branschen.

Om nätverksträffen: 18/2 fullbokat

Det här nätverket är för dig som jobbar med frågor om hur man får bäst effekt i ett digitalt medielandskap mixat med traditionella medier och vill lära av andra och dela med dig av dina erfarenheter till kollegor i branschen.

  • Är impressions det samma som kontakter, är CPM och CPT samma sak
  • Hur jämför jag mina online-video annonser med mina tv annonser?
  • Vad ska man tänka på när man går brett i flera olika mediekanaler?
  • Vad betyder siffrorna i leveranserna, går det att jämföra alla olika rapporter på ett korrekt sätt?

Frågorna är många och det finns tyvärr inte ett svar på allt. Men vi kan i alla fall reda ut begreppen med korrekta definitioner som vi har gjort med The Advertising Value Chain som tydliggör var annonserna kan befinna sig i värdekedjan.

Välkommen till en timmes diskussionsstund där vi bringar lite klarhet i svåra frågor!

Om våra Nätverk:

Träffen är för dig som arbetar med mediemix frågor. Syftet med nätverket är att i mindre grupper träffa kollegor med liknande arbetsuppgifter och utbyta erfarenheter. Nätverket är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Nätverksträffen sker digitalt via Zoom, vi börjar 8:30 och slutar senast kl 10:00. När du anmäler dig får du en bekräftelse per mejl (avsändare Zoom med din unika länk).

Nätverksträffen modereras av Sveriges Annonsörers medieexpert Peter Mackhé.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!


Nätverk Mediemix fredag 18/2 är FULLBOKAT

Kontakta oss på [email protected] vid eventuella frågor

Föreläsare

Peter Mackhé

Medieexpert
Sveriges Annonsörer

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.