Nu har du möjlighet att lyssna på WFA (World Federation of Advertisers) som tillsammans med partners presenterar delar från den globala studie av mångfald och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen.

Webinars från WFA är alltid på engelska.

Description:

Join us for the launch session of the WFA (World Federation of Advertisers) trends report highlighting the current state of diversity and inclusion in the marketing industry.

This event is hosted by WFA in partnership with agency associations, VoxComm and EACA, and is open to anyone in the industry with an interest in diversity and inclusion matters.

During this session you will:

  • Learn more about this industry-first global survey on the state of DEI in the industry
  • Hear what different people’s perception of diversity and inclusion in the workplace is
  • Learn what the most commonly reported forms of discrimination across the industry are
  • Get actionable insights on how organisations can become more diverse and inclusive

Please note: No recording or slides of this webinar will be shared.

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event