I detta webinar som arrangeras av CommToAct People går vi igenom hur inkludering kan driva tillväxt för varumärken genom att engagera dig med snabbväxande men underrepresenterade befolkningsgrupper.

Om dagens webinar

Join us to learn how inclusion can fuel growth to your brands by engaging with high-growth yet under-represented populations. This session will share the findings from the first-ever global index on brand inclusion, Kantar’s Brand Inclusion Index.

The study, conducted in 2024, reached under-represented people in 18 countries across five regions, giving a voice to those who tend to be relegated by brands.

Learn about people’s perception of brand’s fairness, diversity, and inclusion – what consumers see, feel, think, and how they consider the brand as a result. Be inspired by the most inclusive brands and learn the most effective strategies that drive impact and foster meaningful connections with diverse populations. 

Presenters
Karin Grohman, CommToAct 
Valeria Piaggio, Head of Kantar Inclusive Growth, Sustainable Transformation Practice

Välkommen!

Om CommToAct

CommToAct är ett gemensamt initiativ mellan Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige, Sveriges Mediebyråer, Sveriges Kommunikatörer och SWEDMA för att bidra till FNs globala mål för en bättre värld. ​Läs mer om CommToAct här.


Detta webinar kommer vara på engelska och är öppet och utan kostnad för medlemmar i ovan branschorganisationer, initiativtagare till CommToAct.

Plats: digitalt via Teams.


Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Från CX som projekt till CX som ledarskap

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

WFA Spotlight: Outlook2025: Unpacking latest WFA poll of media price inflation forecasts

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event