Adform delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från deras senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Det här får du veta mer om:

Den här gången har vi bjudit in det globala adtechföretaget Adform som under morgonen kommer att dela insikter från branschen.

De delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Du kommer att få höra mer om hur:

  • Branschen har anpassat sig till just utfasningen av tredjepartscookies
  • Annonsörer redan jobbar med alternativa lösningar idag
  • Case hur American Express såg förbättrade resultat när de arbetade med en ny strategi – utan tredjepartscookies

För vem:

För dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Om dagens hybridevent:

Eventet är för dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Detta är ett hybridevent och du väljer om du vill vara med fysiskt eller digitalt. Seminariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Vill du vara med digitalt anmäl dig här

Vill du vara med hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B, registrera dig via nedan formulär

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Anmäl dig nedan

Jag vill vara med på plats på Sveriges Annonsörers kontor – registrera dig via formulär nedan

Jag vill vara med digitalt via Zoom – anmäl dig här

Föreläsare

Lucas Jakobsson

Adform

Malin Thallaug

Adform

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Kantar Morning Sessions: AI – The future is here

Välkommen till Kantar Morning Sessions – en mötesplats för dig som vill träffa globala experter i framkant inom varumärke, reklam, AI, innovation, kundupplevelser och marknadsföring.

Kreativt case: The World’s Ugliest Lawn

I detta webinar berättar kommunikationsbyrån Differ Agency och Region Gotland om sina hållbarhetskampanjer Gotlands fulaste gräsmatta och The World’s Ugliest Lawn. Initiativen har med minimal mediebudget fått en förtjänad räckvidd på 2,2 miljarder…

WFA Spotlight: The Democratisation of Virtual Production

Välkommen till detta WFA, som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla WFA webinar är på engelska.

WFA Spotlight: Bothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments

Välkommen till detta WFA webinar där Kaj Johansson på Kapero är en av talarna. Som medlem bjuds du in att ta del av webinars från vår moderorgansation WFA (World Federation of Advertisers). Alla…
Fler event