Adform delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från deras senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Det här får du veta mer om:

Den här gången har vi bjudit in det globala adtechföretaget Adform som under morgonen kommer att dela insikter från branschen.

De delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Du kommer att få höra mer om hur:

  • Branschen har anpassat sig till just utfasningen av tredjepartscookies
  • Annonsörer redan jobbar med alternativa lösningar idag
  • Case hur American Express såg förbättrade resultat när de arbetade med en ny strategi – utan tredjepartscookies

För vem:

För dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Om dagens hybridevent:

Eventet är för dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Detta är ett hybridevent och du väljer om du vill vara med fysiskt eller digitalt. Seminariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Vill du vara med digitalt anmäl dig här

Vill du vara med hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B, registrera dig via nedan formulär

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Anmäl dig nedan

Jag vill vara med på plats på Sveriges Annonsörers kontor – registrera dig via formulär nedan

Jag vill vara med digitalt via Zoom – anmäl dig här

Föreläsare

Lucas Jakobsson

Adform

Malin Thallaug

Adform

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

WFA: Reflections on 2024 – Inclusion, Innovation, and the Future of Marketing

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

WFA Knowledge Spotlight: Media Measurement 101

Som medlem i Sveriges Annonsörer har du möjlighet att ta del av webinar och material från vår moderorganisation WFA (World Federation of Advertisers). I WFAs nätverk finns mer än 150 av världens största…

CommToAct People: Digital tillgänglighet – Rättighet, skyldighet eller helt enkelt smart affär?

CommToAct börjar en webinarserie kring hur vi kan samverka och förstå hur vi skapar affärsnytta på ett mer hållbart sätt. I detta webinar fokuserar vi på betydelsen av digital tillgänglighet, vad det innebär…

Maximera dina programmatiska resultat med bättre kravställning

I detta webinar kommer ECI gå igenom hur du kan öka din effektivitet inom programmatiska medieköp. Du får värdefulla tips på viktiga faktorer att beakta vid programmatiska köp, allt för att säkerställa hög…
Fler event