Adform delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från deras senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Det här får du veta mer om:

Den här gången har vi bjudit in det globala adtechföretaget Adform som under morgonen kommer att dela insikter från branschen.

De delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Du kommer att få höra mer om hur:

  • Branschen har anpassat sig till just utfasningen av tredjepartscookies
  • Annonsörer redan jobbar med alternativa lösningar idag
  • Case hur American Express såg förbättrade resultat när de arbetade med en ny strategi – utan tredjepartscookies

För vem:

För dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Om dagens hybridevent:

Eventet är för dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Detta är ett hybridevent och du väljer om du vill vara med fysiskt eller digitalt. Seminariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Vill du vara med digitalt anmäl dig här

Vill du vara med hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B, registrera dig via nedan formulär

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Anmäl dig nedan

Jag vill vara med på plats på Sveriges Annonsörers kontor – registrera dig via formulär nedan

Jag vill vara med digitalt via Zoom – anmäl dig här

Föreläsare

Lucas Jakobsson

Adform

Malin Thallaug

Adform

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

Konkreta tips hur du får ett bättre byråsamarbete

Målet med detta webinar är att du ska få inspiration och konkreta verktyg för att få så bra och optimerade byråsamarbeten som möjligt.

Analys, grunden för att skapa strategier som ger bättre effekt

En bra analys är grunden för en bra strategi. I detta webinar kommer du få några enkla principer för fakta- och datainsamling och analysarbete som förhoppningsvis leder fram till ett relevant och korrekt…

Google: How to create ads that people want to watch

Creativity is the largest single factor in driving marketing effectiveness – by some measures more than triple the role of brand and double the role of reach. Getting your creative right is important…
Fler event