Det här får du veta mer om:
Den här gången har vi bjudit in det globala adtechföretaget Adform som under morgonen kommer att dela insikter från branschen.
De delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.
Du kommer att få höra mer om hur:
- Branschen har anpassat sig till just utfasningen av tredjepartscookies
- Annonsörer redan jobbar med alternativa lösningar idag
- Case hur American Express såg förbättrade resultat när de arbetade med en ny strategi – utan tredjepartscookies
För vem:
För dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.
Om dagens hybridevent:
Eventet är för dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.
Detta är ett hybridevent och du väljer om du vill vara med fysiskt eller digitalt. Seminariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.
Vill du vara med digitalt anmäl dig här
Vill du vara med hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B, registrera dig via nedan formulär
Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Välkommen!
Anmäl dig nedan
Jag vill vara med på plats på Sveriges Annonsörers kontor – registrera dig via formulär nedan
Jag vill vara med digitalt via Zoom – anmäl dig här
Föreläsare
Lucas Jakobsson
Malin Thallaug
Registrera dig här
De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.
Eventinformation
- 19 May 2022, 09:00 - 10:00
- -