Adform delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från deras senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Det här får du veta mer om:

Den här gången har vi bjudit in det globala adtechföretaget Adform som under morgonen kommer att dela insikter från branschen.

De delar med sig av trender inom bank och finans och presenterar resultatet från senaste undersökning i samarbete med Kantar som riktade sig till annonsörer och berörde ämnen som transparens, dataägande och utfasning av tredjepartscookies.

Du kommer att få höra mer om hur:

  • Branschen har anpassat sig till just utfasningen av tredjepartscookies
  • Annonsörer redan jobbar med alternativa lösningar idag
  • Case hur American Express såg förbättrade resultat när de arbetade med en ny strategi – utan tredjepartscookies

För vem:

För dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Om dagens hybridevent:

Eventet är för dig som arbetar inom bank, försäkring, kortbolag, pension/fond, mäklarbyrå eller betallösningar.

Detta är ett hybridevent och du väljer om du vill vara med fysiskt eller digitalt. Seminariet är exklusivt och utan kostnad för medlemmar i Sveriges Annonsörer.

Vill du vara med digitalt anmäl dig här

Vill du vara med hos Sveriges Annonsörer på Klara Östra Kyrkogata 2B, registrera dig via nedan formulär

Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Välkommen!

Anmäl dig nedan

Jag vill vara med på plats på Sveriges Annonsörers kontor – registrera dig via formulär nedan

Jag vill vara med digitalt via Zoom – anmäl dig här

Föreläsare

Lucas Jakobsson

Adform

Malin Thallaug

Adform

Registrera dig här

De personuppgifter du lämnar till oss i samband med nätverk/webinar/inbjudningar/utbildningar behandlas i enlighet med Dataskyddförordningen. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i något annat syfte än att göra din upplevelse av vår aktivitet blir så bra som möjligt. Ta del av våra fullständiga riktlinjer för hantering av personuppgifter.

Relaterade event

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

Välkommen till en trendspaning med Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, där han berättar mer om det hållbarhetsfokus som växt fram på sponsringsmarknaden senaste tiden och illustrerar med både svenska och internationella…

Effektplaneringsguiden – ett hjälpmedel för att din marknadsföring ska ge högre effekt

I detta webinar kommer Mats Rönne ge tips och godbitar ur Effektplaneringsguiden som kommer att lanseras efter sommaren. Men redan nu har du möjlighet att få konkreta tips i din roll som marknadsförare.

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

I detta webinar presenteras delar av resultaten från rapporten "Hur varumärken växer i Sverige" och tips på hur man får ledningsgruppen att förstå vikten av stora varumärken.
Fler event