Sveriges Annonsörers podinar.

Att vara marknadsförare är tufft dessa dagar. Det är många svåra och snabba beslut som ska fattas i en främmande och väldigt osäker verklighet. MEN, genom att prata om utmaningar och lärdomar kan vi stötta och stärka varandra, och det vill vi på Sveriges Annonsörer bidra till!

I förra avsnittet mötte vi tre marknadschefer, och i del två har vi med oss tre seniora experter inom marknadsföring som delar med sig av kloka tankar och inspirerande exempel. Du hör Mats Rönne känd varumärkesexpert, Daniel Collin från reklambyrån Vinter och Anne Gro Gulla med erfarenhet från olika internationella marknadsförings- och varumärkesroller, senast som marknadsdirektör på Telia.

Relaterade artiklar

Effektplaneringsguiden – hjälpmedel för högre effekt

Syftet med den Effektplaneringsguiden är att samla en del av den klokskap, empiri och de erfarenheter som har utvecklats under årens lopp, så att det finns ett antal konkreta och tydliga råd samlade…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…
Fler artiklar