Hur påverkas marknadsinvesteringarna av coronakrisen? Vår nya rapport, som sammanfattar svar från ett stort antal medlemsföretag, ger en viktig lägesbild.

Det här är en första kartläggning av Sveriges Annonsörer gjord 26 mars – 1 april 2020

Ladda ner rapporten här:

Coronapåverkan hos svenska varumärken

Relaterade artiklar

Organising the insights function for maximum business impact

Ny rapport från vår moderorganisation WFA. Increasingly complex business landscapes, evolving consumer behaviors and demands from brands, increasing pressure on budgets, to do more with less (resources), diverse teams with diverse capabilities, across…

Medietrender Q3 2023

Under det tredje kvartalet 2023 fortsätter lågkonjunkturen att bita sig fast. Det blir det fjärde kvartalet på rad med negativa siffror där allt färre mediekategorier uppvisar positiv tillväxt. BNP-prognoserna har reviderats upp något…

Effective communication! 2023

Learnings from the Effectiveness Database with entries from the 100-wattaren competition from 2020-2022. The foundation for the analyses in this report is based on entries that competed in 100-wattaren during the years 2020,…

Marketers’ approaches to Generative AI

The objective of this survey was to better understand how senior professionals across marketing, media, insights, procurement, policy and legal functions perceive the opportunities and challenges of generative AI and gather insights into…
Fler artiklar