Sveriges Annonsörer podd

I det här avsnittet pratar vi med Ulf Berlin från Ateljé Bly och djupdyker i hur reklam, design, storytelling och emotionellt kapital i varumärken som Felix skapar både känslor och resultat – med insikter från Kantars Creative Effectiveness Awards i ryggen.

Vi gör podden i samarbete med Bauer Media och deras podd Vi hörs!. Avsnitten är specialavsnitt med programledarna Johnny Strömgren och Anki Berglund på Bauer Media och medverkar gör som vanligt även Marknadsinsikters skribent Carin Fredlund. Här hittar du alla Marknadsinsikter.


Relaterade artiklar

Effektplaneringsguiden – hjälpmedel för högre effekt

Syftet med den Effektplaneringsguiden är att samla en del av den klokskap, empiri och de erfarenheter som har utvecklats under årens lopp, så att det finns ett antal konkreta och tydliga råd samlade…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CommToAct People: Sponsring och hållbarhet i en CSRD-driven värld

2023 lanserade Sveriges Annonsörer, Sveriges Kommunikationsbyråer, IAB Sverige och Sveriges Mediebyråer CommToAct, ett branschinitiativ för Sveriges marknadsförare och kommunikatörer. Vårt mål är att påskynda omställningen till ett hållbart samhälle för både människor och…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…
Fler artiklar