Sveriges Annonsörer podd

Företags hållbarhetsarbete blir allt viktigare för varumärkesarbetet, inte minst för deras konsumenter. Vilka utmaningar finns det i detta och vilka råd finns att få? I detta avsnitt har vi som alltid med oss vår skribent Carin Fredlund och ni får även träffa Mark Robinson, varumärkes- och marknadsdirektör på Lantmännen som arbetat med dessa frågor under lång tid och som delar med sig av sin erfarenhet av det som fungerat bra för dem.  

Här hittar du alla Marknadsinsikter


Relaterade artiklar

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…
Fler artiklar