Sveriges Annonsörer podd

I avsnittet får du lyssna på Karin Grohman – verksamhetsansvarig för initiativet CommToAct när hon berättar om arbetet, visionen, och utmaningar som finns i hållbarhetsarbetet men också möjligheterna. Du får du råd om hur du kan ta steg framåt mot hållbar kommunikation och får ta del av ett par framtidsspaningar.

CommToAct lanserades i maj 2023. Namnet grundar sig i att kommunikation är en viktig del i förflyttningen till ett mer hållbart samhälle, och syftar till att hitta gemensamma lösningar för marknadsförare och kommunikatörer. Här kan du läsa mer om CommToAct.  

Vi gör podden i samarbete med Bauer Media och deras podd Vi hörs!. Avsnitten är specialavsnitt med programledarna Johnny Strömgren och Anki Berglund på Bauer Media och medverkar gör som vanligt även Marknadsinsikters skribent Carin Fredlund. Här hittar du alla Marknadsinsikter.


Relaterade artiklar

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…

AI-trender 2025: Bortom ChatGPT – så förändrar AI marknadsavdelningens arbetssätt

I detta webinar spanar vår AI-expert Sara Öhman in de viktigaste AI-trenderna för 2025 och visar hur tekniken kan användas för mer än textgenerering. Generativ AI har gått från hype till verklighet, men…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter ”En bra brief är guld värd”

Vi träffar Jerker Winther – planner och tillförordnad VD på Åkestam Holst och dyker ner i en av Sveriges Annonsörers senaste Marknadsinsikter som visar att det finns ett stort gap mellan marknadsförare och…
Fler artiklar