Sveriges Annonsörer podd

För dig som arbetar med marknadsföring, hör hur några av Sveriges främsta marknadschefer tänker kring sin marknadsföringsstrategi, sitt marknadsteam och sin marketing tech-stack. I podden Sveriges Marknadschefer träffar och intervjuar Martin Matiesen och Sandra Modée speciellt inbjudna marknadschefer. Som lyssnare får du, bland mycket annat, ta del av deras lärdomar kring hur marknadschefsrollen har utvecklats de senaste åren och hur man skapar en vinnande marknadsstrategi.

Senaste intervjuer är med Cecilia Kroon, marknadschef på Lyko, Staffan Ekstam, marknadschef på McDonald´s och Lennart Schultz, marknadschef på Reitan Conveinience Sverige (Pressbyrån, 7-eleven och PBX)

Podden leds av Martin Matiesen och Sandra Modée.


Relaterade artiklar

Effektplaneringsguiden – hjälpmedel för högre effekt

Syftet med den Effektplaneringsguiden är att samla en del av den klokskap, empiri och de erfarenheter som har utvecklats under årens lopp, så att det finns ett antal konkreta och tydliga råd samlade…

Hälften av svenska företag gör motsatsen till forskarnas rekommendation för att skapa tillväxt

Enligt rapporten Hur varumärken växer i Sverige framkommer det dock att även om 7 av 10 chefer instämmer i att varumärkesbyggande bidrar till ökad marknadsandel, arbetar endast hälften av svenska företag aktivt med…

CX – fokusera på det som spelar roll för kund och affär

I detta webinar får vi höra mer om Customer Experience Management (CXM). Att få ihop alla kontaktpunkter. Att ta ansvar för helheten. Att se till att upplevelsen är något som faktiskt styr hur…

Digital spårning i praktiken – vad du som ansvarig måste veta

I detta webinar går Cecilia Arneving Juhlin igenom hur digital spårning går till i praktiken så att du förstår hur data flödar mellan ditt företags webbplats och en tredje part som till exempel…
Fler artiklar