I december presenterade vi Kundempati Index™ och vad som skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter. Efter över hundra genomförda varumärkesmätningar är den fortsatta huvudinsikten att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och goda minnen – Kort sagt, att empati är en god affär.

Relaterade artiklar

Kreativt case: The World´s Ugliest Lawn

Hållbarhetskommunikation berättar ofta om gröna målsättningar och utmaningar men har också en outnyttjad potential att även bidra till att lösa problemen. Differ Agencys kampanjer för Region Gotland är framgångsrika exempel på detta med…

Samtal med Bob Hoffman

I detta samtal intervjuar vår mediechef Peter Mackhé kommunikationsprofilen Bob Hoffman. De pratar om Bob Hoffmans senaste bok Inside The Black Box - How marketers waste billions every year on online advertising. Why…

Podd: Vi hörs! Marknadsinsikter med McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

Tillsammans med Bauer Media bjuder vi på intressanta marknadsinsikter som publiceras en gång per kvartal. I detta avsnitt möter vi Susanne Rydjer på McDonald's.

ANA Programmatic Study

I detta webinar får du en inblick i en helt ny rapport från ANA – Association of National Advertisers – som visar hur transparensen och effektiveten är i programmatisk annonshandel.
Fler artiklar